Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2020 14:34 - Безобразията в адвокатското съсловие продължават
Автор: vmsnet Категория: Други   
Прочетен: 126 Коментари: 0 Гласове:
1



Безобразията в адвокатското съсловие продължават.
Преди две години бях при адвокатка, за извършване на обстоятелствена проверка за идеални части от дворно място - частен имот. Първата адвокатка, при която бях, не можеше да смята идеални части, не беше наясно със самата процедура на обстоятелствената проверка, но ми взе 250лв. за нищо.
Отидох при друга адвокатка, която ми обясни, че трябва да се извадят два документа и няма никакъв проблем с обстоятелствената проверка. Аз намерих трима свидетели, които знаеха кой е ползвал имота от 60г. След това втората адвокатка в продължение на две години извади двата документа (  удостоверение, че имота не е общинска собственост и другия, че имота не е държавна собственост), но вече нотариусите не изповядваха обстоятелствени проверки.
На практика след две години прекарани в безмислени действия, не можа да се осъществи изваждането на констативен нотариален акт при нотариус, въпреки, че адвокатката ме уверяваше, че няма проблем, или иначе казано адвокатката ме подведе. Бях и дал сто лева за таксите на тези два документа. След като нищо не стана с цялото си нахалство адвокатката ми поиска 450лв., за това, че след две години е извадила въпросните два документа и ме заплаши със съд. Тези адвокатки първо са тотално некомпетентни, второ искат пари, без да могат да свършат каквато и да е смислена работа.                



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmsnet
Категория: Други
Прочетен: 27608
Постинги: 8
Коментари: 4
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930